Pizzamiddag och VIP-helg

Igår var det ingen som orkade laga middag här hemma så då blev det pizza från den lokala pizzerian. Något av det första man gör när man flyttar till ett nytt ställe är ju att leta upp närområdets bästa pizzeria och det gjorde vi också. Den här pizzerian gör väldigt stora tunna pizzor som smakar väldigt gott och det är trevligt att de använder färska champinjoner istället för såna på burk. 
 
Både jag och min man är lite konservativa när det kommer till pizza, vi 99 gånger av 100 väljer vi alltid samma pizzor och det är hawaii för min man en en susanas för mig med champinjoner och räkor. 
 
Ikväll händer det något som jag ser fram emot och det är tidningen hembakats VIP-helg som jag har anmält mig till och där ska man träffa olika profiler inom bakning och dessutom få en kort bakkurs med Magnus Johansson. Ikväll är det middag på Brasserie Le Rouge tillsammans med Elisabeth Johansson och Sebastien Boudet =) Lägger upp bilder senare idag om vad vi har gjort!