Middag på Villa Godthem

I lördags var vi på Villa Godthem och åt en 2-rätters middag som vi hade bokat via ett erbjudande via Bookatable där det var en förutbestämt meny för 295 kr. Menyn som serverades var en gravlaxtoast till förrätt som serverades med ett glas prosecco och varmrätten var en halstrad råbiff med klassiska tillbehör och pommes frites. 
 
Råbiff är inte min grej men jag bestämde mig för att ge det en chans och det var väl rätt okej men ingenting som jag kommer att beställa igen. Förrätten var god men ganska mäktig och för min del hade laxen gärna kunnat vara lite tunnare skuren men det var goda smaker. Senapen som serverades till råbiffen var riktigt god och jag åt upp hela min lilla skål med den, den var sådär stark och härlig så att det stack till lite i näsan när man åt den =)