2 år som gifta idag

Idag firar jag och Oskar 2 år som gifta och imorse gick vi upp strax innan 7 för att hinna äta en mysig frukost tillsammans innan Felicia vaknade. Det blev även lite presentutdelning; Oskar fick en liten söt godishylla med sina favoritgodisar i och ett presentkort på Axelssons exklusiva spapaket på Axelssons spa. Dit ska han få gå imorgon och ha lite egentid och få en kroppspeeling, kurbad med hårbottenmassage, aromainpackning med ansiktskur och en spa-massage medan jag har lite ensamtid med Felicia hemma. 
 
Jag fick 2 krukor till mina växter på balkongen och dessutom ett besök till Ulriksdals slottsträdgård där jag fick välja vilken växt jag ville och till slut blev det en blå vindruva som hade massor av kart på sig så vi får se om det blir några druvor i år och om den överlever vintern på balkongen. 
 
Till frukost åt vi bacon och äggröra, rostat bröd, kaffe och te och det var väldigt gott och lagom till att vi hade ätit färdigt vaknade Felicia och gav oss massa morgonkramar =)