Fredagslunch med pappa


Idag åkte jag och Felicia in till stan för att äta lunch tillsammans med Oskar och det var trevligt 🙂 Vi gick till kungshallen eftersom det finns mycket att välja mellan och det brukar gå snabbt att få sin mat (bra när man har en bebis som inte vill sitta länge i sin vagn om alla andra äter). 
 
Jag tog friterade räkor mer ris och sötsur sås och det lät gott och såg gott ut men det var inte så himla gott. Det blir alltid så när jag får för mig att jag är sugen på kinamat - jag blir alltid besviken. Förut när vi bodde i Älvsjö så hade vi en Kina-restaurang nära oss och ibland skickade jag dit Oskar för att handla mat och jag blev alltid besviken men glömde bort det från gång till gång. 
 
Oskar tog en pizza Hawaii som var väldigt god så den snodde jag bitar av istället 🙂 Avslutade med en runda i Hötorgshallen och tittade på allt gott där men handlade inget. 
 
#1 - - Emilie Levinsson:

Men åh så gott!:D

#2 - - Isabell:

Mums, så himla gott det såg ut! :D