Massor av god mat

God morgon! Veckorna går väldigt snabbt nu och nu är det redan torsdag igen. Jag tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från vår födelsedagsmiddag i sviten, det var riktigt gott och man blev väldigt mätt. Tyvärr glömde jag att ta kort på efterrätterna men det blev en créme brule för mig och en osttallrik med marmelad och knäckebröd för Oskar. 
 
Dagen efter gick Oskar till jobbet direkt efter frukosten och jag och Felicia gick tillbaka till rummet och vilade lite innan vi gick ut på stan. Jag frågade om det gick bra att checka ut senare och vi kunde få stanna till 14.00 så det var skönt. Felicia och jag gick och tittade i skyltfönstren på alla fina (och dyra) butiker och såg många skor, handväskor och kläder som var väldigt fina. Köpte med mat från donken till lunch och åt på rummet medan Felicia ålade runt på golvet och sen var det dags att åka hem. 
 
fet var jättemysigt att bo på hotell i sin egen stad och något man borde göra lite oftare 🙂
Karl Johan-svampsoppa med créme fraiche 
Toast Skagen (de glömde löjromen först men efter ett litet samtal till köket kom den upp sen) 
Kalventrecote med bea och pommes
Halvuppäten hamburgare med tillbehör
Trött bebis som sov nästan 2 timmar i rad på morgonen 
En klassisk qp 
Födelsedagstårtan hemma med vanilj, jordgubbar ocj pistage 
#1 - - Fanny:

Åh vad gott allt ser ut!

#2 - - Isabell:

Mums, vad allt ser gott ut! Blev alldeles hungrig! :)

Svar: Ja det var väldigt gott =)
Lina