Om mig

Hej! 
 
Vad roligt att du har hittat till min blogg! 
 
Jag är en person som älskar matlagning, bakning, restaurangbesök och resor. Jag bor i en lägenhet i södra Stockholm tillsammans med min man och vår katt Tuffs som är familjens lilla älskling. 
 
Här i min blogg kommer ni att få följa mig när jag testar olika recept både inom matlagning och bakning, älskar att testa nya recept och metoder så det kommer att bli många spännande recept att prova =) 
 
Jag älskar alla former av skaldjur, grytor, soppor och kan gå långt för att få en perfekt frukost. Något som jag älskar är att gå ut och äta god mat på olika resturanger och försöker få in minst ett restaurangbesök i veckan och ni kommer självklart att få ta del av mina restaurangtips. 
 
Ha en jättefin dag, hoppas att du tittar in igen! 
 
Hälsningar Lina 
 
#1 - - Nina Cederholm:

Låter som ett spännande och roligt projekt! :)

Svar: Ja det ska bli roligt (och gott), ser fram emot det och hoppas på trevliga matupplevelser.
Kicki

#2 - - Tessan:

Din blogg är verkligen helt fantastiskt fin. Jag gillar att du tar så många bilder under tillredningen så man ser hur maträtten/bakverket växer fram. Själv glömmer jag ofta bort mig så det blir ett par bilder i början och sen på det färdiga resultatet ;-).

Svar: Tack Tessan, vad snällt av dig, jätteroligt att du tycker att min blogg är fin =) Din är också superfin, tipsade om din blogg till det stora matbloggspriset i höst =)
Lina

#3 - - Tessanbakar:

Är det sant? Tack snälla söta du <3