Kökets box

God eftermiddag! Idag har vi haft besök av Felicias kusin Hjalmar och hans föräldrar och vi åt en god lunch tillsammans som bestod av rotfruktssoppa med baguette, brieost, getost och 2 färskostar i ask. Eftersom jag är gravid får jag inte äta brie eller getost så jag fick nöja mig med färskosten men jag saknar verkligen att få äta dessertostar och speciellt brieost och gryiereost *mums* När lillebror är född ska jag handla hem lite olika goda lufttorkade skinkor och dessertostar som vi kan äta som sen middag när båda barnen har somnat för natten. 
 
På förmiddagen idag fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut så jag skickade ut Oskar och Felicia på en promenad och på vägen tillbaka hämtade de ut ett paket som visade sig vara "Köktes box". Kökets box är en box som man kan prenumerera på och som kommer en gång i månaden med olika matrelaterade saker och den här gången innehöll den bland annat kakor, majsmjöl, nötter, mousserande alkoholfritt, oliver mm. Vi kommer nog inte att använda oss av alla sakerna i boxen men en hel del såg väldigt gott ut och det är alltid kul att testa nya saker =) 
I samarbete med Kökets box