Hembakats VIP-helg i tidningen =)

Min man överraskade mig med att köpa tidningen Hembakat och då såg vi att repotaget om VIP-helgen fanns med där så det var jättekul. Det roligaste den helgen tyckte jag var att vara hos Magnus Johansson på hans bageri och få en liten kurs i surdegsbakning och att äta middag tillsammans med Sebastien Boudet (som var så snäll och skjutsade mig tillbaka till hotellet efter middagen) 
 
Jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder på vilken bulle jag bakade idag men det kommer senare i veckan, min kamera protesterade och sa att minneskortet är fullt så jag måste föra över alla bilderna till datorn först och sen ta korten =) 
 
#1 - - C:

Gu va kul. Måste köpa idag!

#2 - - I:

Nu har jag en fin bakboktidning att baka ur. Och mycket roligt att ha min bakglada dotter i tidningen. I.