Fiskgratäng från barndomen

Igår åt jag den här fiskgratängen till middag hemma och det är en fiskgratäng som jag har ätit i mer än 20 år och som jag alltid ville ha till lunch när jag var hemma och sjuk/ledig från skolan själv. För att vara en färdig och fryst fiskgratäng är den riktigt god och har en krämig sås med smak av dill. När jag var liten så försökte jag alltid få till potatismostopparna perfekt gyllenbruna men lite åt det brända hållet och tyckte att de blev så goda att jag ofta bara åt topparna på moset. 
 
#1 - - IoC:

Vi kommer också ihåg det - tydligt!!! :-)

#2 - - C:

Såå skönt med bloggare som vågar erkänna att dom ibland äter nåt halv-helfabrikat, i dagens hälsohets! Tycker också den fiskgratängen är god :)

Svar: Haha, ja jag lagar inte mat från grunden varje dag även om jag tycker om att laga mat, halvfabrikat är bra ibland =)
Lina