Caprese med parmaskinka

Nu har äntligen våra egna tomater varit mogna i några veckor och det är fullt med gula och röda tomater på våra tomatplantor som vi har i vår 3-våningskruka ute på balkongen. Jag har satt plantorna Tumbling tom red, peardrops och heartbreaker och alla har fått massor av tomater i år =) Heartbreaker och peardrops kommer jag nog att odla nästa år också men tumbling tom smakade inte lika mycket (även om den ändå var godare än köpetomater). 
 
Här har jag gjort en god caprese med buffelmozzarella, parmaskinka, tomater, basilika och olivolja som vi åt till middag häromdagen och det var jättegott och fräscht. Vi åt den med det sista av det kallskurna från Felicias fest och med en god focacica som jag och Felicia hade bakat. 
 
#1 - - Lena:

Mums, så gott allting såg ut!! :)

Svar: Ja det var väldigt gott =)
Lina

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

ääälskar caprese, så himla himla gott :D

Svar: Ja det är en stor favorit =)
Lina

#3 - - Emiza:

Älskar caprese :D

Svar: Jag med =)
Lina

#4 - - Fani:

Amen shit så gott! Ge mej x)

Svar: Ja det var gott =)
Lina