En liten paus

Som ni kanske har märkt har det varit dåligt med uppdatering på bloggen senaste veckan och det är helt enkelt för att jag har blivit för trött och lite yr ju längre min graviditet går så tyvärr kommer bloggen att ta en liten paus nu så hoppas jag att vi hörs snart igen =) 
#1 - - Ingela Molin:

Vill bara skicka en hälsning!! Saknar dina inlägg och hoppas att du och bebisen mår bra!!
Ta hand om dig!

Svar: Tack snälla du, är tillbaka nu och allt är bra med mig och bebisen 😀 Ha en fin kväll!
Lina

#2 - - Alexandra:

Du är saknad! :) Hoppas allt är bra!

Svar: Allt är bra med mig nu och nu ser jag fram emot att ta upp bloggandet igen 😀 Ha en fin kväll!
Lina

#3 - - Elisa:

Hoppas att du å bebisen mår bra!

Svar: Vi mår bra både två och hon är med mig i köket nu och sitter i sin stol medan jag gör mat/bakar 😀
Lina

#4 - - Maja:

Miss you honey! COME BACK! Jag är hungrig!

Förresten, du som gillar fina grejer och märkesprylar precis som jag.
Jag har gått med i en undersökningssite där varje undersökning ger poäng att handla märkesvaror för. Allt från Le Creuset till Eva Solo kan man plocka ut för poängen. Det är helt gratis och man kan få ihop till så jäkla mycket fint. Hittade länken här där det finns mer att läsa om det. Rekommenderar starkt! http://goo.gl/BepLJk

Svar: Nu är jag tillbaka 😀 Ha en fin kväll!
Lina

#5 - - Erika Ynghagen:

Hej! Vi har startat ett företag som säljer matprodukter via nätet - många av våra produkter är unika på den svenska marknaden. Bl.a. säljer vi molekylära pärlor som förhöjer både smak och utseende på varje måltid! Gå gärna in på vår sida, www.gastronauts.se , och titta runt.

#6 - - Marina :

Åh vad du och dina recept är saknade. Hoppas du mår bra!

Svar: Jag mår jättebra nu och har kommit tillbaka från min paus 😀 Ha en fin kväll!
Lina